środa, 3 sierpnia 2016

[84] - Marcelina F.


Niedawno miałam okazję zrealizować drugą sesję konkursową z bardzo fajną osóbką <3 Tym razem pogoda podczas zdjęć dopisała, zatem mogłyśmy z Marceliną działać bez żadnych obaw. Po przygotowaniu makijażu przez Martę pojechałyśmy wspólnie nad jezioro niedaleko mojej miejscowości. Na początku - przez zanurzeniem się w wodzie - postanowiłyśmy zrobić zdjęcia w zielonej sukni, które miały być proste i naturalne. Nie uwierzycie, ale to pierwsza sesja Marceliny. Moim zdaniem dziewczyna ma bardzo duży potencjał i bardzo dobrze pozowała! 

Zdjęcia w drugiej stylizacji zrobiłyśmy dość szybko, ponieważ było strasznie gorąco. Starałam się stworzyć jak najlepsze ujęcia, takie na których najbardziej mi zależało. 


Przepraszam, że taka krótka i nijaka ta notka, ale głowa mnie boli :<

***
Pozowała: Marcelina Falewicz.
Make-up: MSM Make-up Artist.
Stylizacja: Evelyn's Dresses (Dzięki uprzejmości Eweliny miałyśmy do dyspozycji dwie stylizacje <3)
Miejsce zdjęć: Bartoszewo.


Pierwsza stylizacja ''Retro''









Druga stylizacja ''Ofelia''








Backstage







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz