poniedziałek, 2 maja 2016

[74] - Karina P.


Wiosna to przepiękna pora roku. Robi się coraz cieplej, wszystko kwitnie i budzi się do życia.
Zawsze bardzo chciałam zrobić bajkową sesję wśród kwitnących drzew wiśni, ale niestety rok temu za późno się ogarnęłam, do tego czasu wszystko przekwitło i nie udało mi się tego uwiecznić. W tym roku jednak przypomniałam sobie o tej wizji w porę. Nawet udało mi się znaleźć idealne miejsce: przepiękny sad, w którym rosło mnóstwo drzew wiśni. Pozostała tylko kwestia modelki. Daria niestety nie mogła (Mamy ciekawy pomysł w zanadrzu na inną sesję!). Wtedy napisałam do Kariny, która zgodziła się wcielić w rolę bajkowej muzy. Do naszej sesji zaprosiłam Karolinę, która również robiła zdjęcia. Pomagałyśmy sobie nawzajem i przy okazji bawiłyśmy się świetnie. Oby więcej sesji w takim składzie! <3

***

Pozowała: Karina Pochwała
Stylizacja: Evelyn's Dresses
II fotograf, pomoc: Karola Tomczyk (Foto Karola)


















Backstage!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz