wtorek, 29 marca 2016

[73] - Nicola K.



Ta sesja zdecydowanie różni się od pozostałych. Jest przepełniona emocjami, melancholijna i skłaniająca do przemyśleń - przynajmniej takie są moje odczucia. Teraz wiem, że na swoich zdjęciach chce ukazywać więcej emocji i iść w klimaty najbliższe memu sercu. Myślę, że mam już na tyle rozbudowane portfolio, że sesje TFP będę robić bardziej sporadycznie i wyłącznie w tematyce bajkowej, mrocznej i czasem retro. Przede wszystkim będę też od siebie znacznie więcej wymagać.


Moje malutkie marzenie zostało spełnione - zawsze bardzo chciałam uwiecznić na fotografii łzy. A wszystko to dzięki Nicoli, która potrafi rozpłakać się na zawołanie! Takiej modelki to normalnie ze świecą szukać! Chcę również podziękować Marcie za przepiękny makijaż i jak zwykle niezawodnej Ewelinie za suknie. Polecam ♥

***


Pozowała: Nicola Kikowska.
Stylizacja: Evelyn's Dresses.
Miejsce zdjęć: Cmentarz Centralny.

















2 komentarze:

  1. Podoba mi sie :) makijaż świetny a modelki chyba lepiej wybrać nie mogłaś. Lubię takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń