czwartek, 27 października 2016

[89] - Magdalena B.


Jesień jest moją ulubioną porą roku zaraz po wiośnie. Między innymi dlatego, że kwitną wrzosy i liście powoli stają się kolorowe. Od dłuższego czasu w mojej głowie siedziała wizja -  rudowłosa kobieta leżąca wśród wrzosów. Bardzo chciałam to wcielić w życie. Niestety rok temu miałam wiecznego pecha do sesji kwiatowych: przegapiłam magnolie, kwiaty wiśni i wrzosy również. Gdy wybrałam się w końcu do lasu to przekwitły całkowicie i nie nadawały się do zdjęć. W dodatku w mojej okolicy rosło ich strasznie mało. W końcu pogodziłam się z tym, że nie zrealizuję tego pomysłu i zwyczajnie odpuściłam. W tym roku było inaczej. Całkiem niedawno dowiedziałam się o istnieniu ogromnego wrzosowiska w Cedyni, około godzinę drogi od Szczecina. Postanowiłam więc poszukać rudowłosej modelki. Nie było łatwo, ale wybór padł ostatecznie na Magdę. Urzekła mnie jej burza gęstych, długich, rudych włosów, które idealnie kontrastowały z fioletowymi wrzosami. Ona sama - jak widać - spisała się na medal!

***

Pozowała: Magdalena Baranowska
Miejsce zdjęć: Rezerwat przyrody ''Wrzosowiska Cedyńskie''









  










2 komentarze:

  1. Jedna z lepszych sesji jakie ostatnio widziałam. Masz przeogromny talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję! Bardzo miło mi to czytać! <3

      Usuń