poniedziałek, 6 lutego 2017

[92] - Merrysynth i Sonia Black.


Razem z moim chłopakiem od kilku miesięcy planowaliśmy wyjazd do Warszawy na kilka dni, żeby trochę odpocząć i przy okazji spotkać znajomych ze stolicy. Ja rzecz jasna miałam w planach zrobienie jakiejś sesji. Nie byłabym sobą, gdybym wróciła do domu bez żadnych nowych zdjęć! Miesiąc przed wyjazdem rozpoczęłam poszukiwania modelki. Zgłosiła się Sonia, która zaproponowała mi sesję w duecie z Merrysynth. Nawet nie wiecie jaka byłam szczęśliwa, że będę miała okazję z nią współpracować. Merrysynth jest świetną modelką, którą od dawna podziwiam. Po jakimś czasie omówiłyśmy resztę szczegółów. Jako, że nie znam Warszawy kwestię miejsca zostawiłam dziewczynom - wcześniej byłam tylko raz i moja znajomość stolicy opierała się jedynie na tym, jak dojechać na Złote Tarasy :D 

W dzień zdjęć było szaro za oknem, wiatr wiał niemiłosiernie, a na dodatek co jakiś czas kropiło. Jakby tego było mało to byłam strasznie przeziębiona. Cały czas obawiałam się, że zacznie padać i zdjęcia zostaną odwołane. Tego nie chciałam, ponieważ dzień później wracałam do Szczecina. Na szczęście moje obawy były niepotrzebne - wszystko poszło zgodnie z planem, nawet lekki deszczyk nas nie zniechęcił. Bardzo dziękuje dziewczynom za owocną współpracę <3


***

Pozowały: Merrysynth i Sonia Black.
Blendował: Rafał c:
Miejsce zdjęć: Warszawa.










1 komentarz: