poniedziałek, 27 lutego 2017

[93] - Michalina.


Luty już prawie za pasem, a ja wciąż nadrabiam zaległości na blogu i pokazuje zimowe sesje. Jeszcze trzy czekają w kolejce. Ostatnio kompletnie nie mam weny na napisanie czegokolwiek, a jak już to wychodzi masło maślane. Chyba powoli się wypalam .-.

Podczas jednej z rozmów Michalina zaproponowała pomysł na zdjęcia, inspirowany serialem ,,Wikingowie''. Jako że jestem fanką tego serialu to od razu się zgłosiłam do jego realizacjie. Wstępnie byłyśmy umówione kilka dni później na 11:00, jednak tego dnia miałam jeszcze jedną sesję, na którą niestety zaspałam. Strasznie nie lubię się spóźniać, ponieważ mam słaby dojazd do miasta. Pomimo małego poślizgu w miarę szybko dotarłam na miejsce. Podczas przygotowań, jak i sesji panowała świetna atmosfera, mnóstwo wygłupów i śmiechu. Po sesji czekała na nas herbatka, wino i pizza <3


***

Pozowała: Michalina Cysarz.
Make up: Gabriela Lupa.
Stylizacja oraz pomoc: Evelyn's Dresses












Backstage 
















2 komentarze: