czwartek, 23 marca 2017

[95] - Recenzja fotoksiążki Saal.

Jestem zdania, że każdy fotograf powinien mieć swoje własne portfolio - nie tylko takie w postaci strony internetowej. To niesamowite doświadczenie móc oglądać swoje zdjęcia na papierze, móc ich dotknąć i pokazywać je innym. 
  

1. Projekt:

Fotoksiążka została zaprojektowana dzięki aplikacji, którą można znaleźć na stronie saal-digital.pl. Jest to bardzo proste. Można zrobić każdą stronę według własnego uznania, bądź skorzystać z gotowych szablonów. Ja postanowiłam sama stworzyć projekt. Jednak wybór zdjęć nie był taki prosty jak się mogło wydawać. Długo zastanawiałam się nad wyborem zdjęć i zdecydowałam się dodać te najlepsze, z których jestem najbardziej dumna. Na sam koniec zostawiłam okładkę, która była najtrudniejsza do wybrania. Początkowo chciałam, aby na okładce był sam napis. Uznałam jednak, że to za mało i koniecznie musi być zdjęcie. Jednak ciągle nie mogłam się zdecydować, przez co projektowanie coraz bardziej się przeciągało. Ostatecznie wybór padł na Michalinę i uważam, że to najlepsza decyzja <3 










2. Jakość wydruku i papieru:

To coś, na co najbardziej zwracam uwagę. Obawiałam się, że kolory zdjęć będą inne niż w rzeczywistości. Lecz gdy wzięłam fotoksiążkę do ręki i ją otworzyłam... byłam zachwycona! Wydruk wiernie oddaje ich rzeczywiste kolory, nic nie zostało zmienione. Dodatkowo miałam obawy, że zdjęcia stracą na jakości podczas przycinania i kadrowania. Niepotrzebnie, ponieważ jakość zdjęć jest rewelacyjna. Papier jest twardy, sztywny, nie wygina i nie zostają na nim ślady palców podczas oglądania. Nie ma żadnych wad. Ogromny plus!






3. Przesyłka: 

Zawsze gdy zamawiam coś wartościowego obawiam się o to, że zostanie uszkodzona podczas transportu. Moje obawy były niepotrzebne. Przesyłka przebiegła bardzo, ale to bardzo sprawnie i szybko. Na fotoksiążkę czekałam niecały tydzień i przyszła w nienaruszonym stanie. Możecie się śmiać, ale gdy otrzymałam telefon od kuriera (godzina 7:00) to przez 3 godziny się kręciłam po domu i co chwilę wyglądałam przez okno.


Polecam z całego serca firmę Saal Digital! Profesjonalizm w każdym calu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz