wtorek, 13 października 2015

[64] - Kasia S.

W zeszły piątek zrealizowałam sesje z Kasią - zwyciężczynią konkursu  pt. 'Wasze zdjęcie z uśmiechem' (klik). Zamysł był prosty - Skórzana kurtka, koszula, okulary przeciwsłoneczne, papierosy i promienie słońca, a w tle widok na Szczecin. Szczerze? Nie spodziewałam się, że nasza współpraca będzie tak przyjemna. Nigdy mi się tak dobrze nie współpracowało z modelką! Kasia jest istnym wulkanem energii! Miała mnóstwo pomysłów, które z chęcią realizowałam, a w dodatku bardzo dobrze nam się rozmawiało. Nawet nie zauważyłyśmy, kiedy zleciał nam czas. Sesja trwała prawie 3 godziny i obeszłyśmy pół Szczecina. 

Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z efektów naszej współpracy. Kasia na pewno nie raz pojawi się przed moim obiektywem <3

  Pomińmy fakt, iż spóźniłam się prawie 40 minut. Autobus nie przyjechał, 
a potem tramwaj mi uciekł dosłownie sprzed nosa...

***

Pozowała: Kasia Szulc.
Miejsca zdjęć: Centrum Handlowe Galaxy, Plac Rodła, 
Deptak Bogusława (W tym Pijalnia Wódki i Piwa), Fontanna w al. Jana Pawła II.





































Backstage





(,,Co mam teraz zrobić?'')


(Pani w czerwonym ubraniu również robiła zdjęcia Kasi :D)

2 komentarze: